Utång

Fyfan vilken rolig kväll igår !

Började med att vi drog till tivvan, tog stämpel och gick in på dass. När jag sitter inne på dass hör jag utanför hur dörren öppnas :
Sofia: TJAA!!! Vill du låna lite smink?
Stefan(som han tydligen hette): Hehe, nejtack !
jag börjar skratta
Sofia: Hur gammal är du?
Stefan: 37
Sofia: Har du fru? Har du barn?
jag dör inne på dass
När jag är klar går jag ut och möter då denne Stefan och börjar prata strunt
Jag: Vad gjorde du när du var 20?
Stefan: Ungefär det du gör, festade och sådär
Jag: Vad var din bästa raggningsreplik?
Stefan: Hmm.  Du är söt !
sen smeker han mig på kinden och ler. Precis då kommer Fåff och räddar mig och vi drar från tivvan.

Vi drog vidare till utposten. Men det var så sjuukt mycket folk, så vi stack till stinsen istället. Vi har precis hunnit sätta oss och beställt vars en cider när det kommer två killar ocjh sätter sig hos oss. Ena var dansk(ashet) och hette Jens och läste till läkare och den andra hette Doan och läste kemi i Lund. De var verkligen skittrevliga och allt, men de var såå jävla lättlurade ! HAHAH, som jag skrattade. JAg skrattade så jag grät. Efter att vi varit där inne ett bra tag, så gick vi vidare till tivvan. De följde inte med, men vi bytte nummer så de kunde höra av sig senare.

Väl inne på tivvan gick vi in på dass igen, och vem träffar vi inte där? HAHA, jo Stefan ! Han är fantome där igen !!! Som jag skrattade ! Efter att vi utbytt några ord med honom drog vi in på dansgolvet! Jag älskar verkligen att dansa. Dock HATAR jag att folk ska hålla på och talla hela jävla tiden ! Ska man behöva gå runt med en skylt på ryggen "Ta inte på min röv!!" för att folk ska fatta. Bara för att jag är ute och dansar ger det ingen rätt att ta på min rumpa, mage etc what so ever. Blir så jävla förbannad !! Mitt i min och Fåffs dans ringer mobilen och det är Doan som ringer, så jag och Fåff går ut och möter upp honom och Jens. Och så jävla röv, för de kom inte in på tivvan. Men eftersom jag är fiixarn, man heter väl inte det för intet? Så jag smusslade in de iallafall. Men de stannade inte så länge eftersom deras buss/tåg gick halv tre. Tråk. Efter att vi varit på tivvan stack vi som sedvanligt till kebabhouse och köpte vars en och satt och åt den. FYFAN vad gott det var ! Klockan fyra kom vår buss. Jag somnade så resan gick väldigt fort. På väg hem möter vi en kille
"Hej, borr ni ihop elle?"
Jag: Jaa, hon sover i köket (menar sofia)
Han: Jaha, varr sove du? I vardagsrummeh?
Jag: Nä, i sovrummet såklart !
Han: Jaha, fårr jag sova med dig i köke? (tittar på sofia)
Jag: nä det får du inte
Han: Jag frrågade henne, inte dig !
Jag: men hon vill inte !
Han: Fårr jag sova med dig? (försöker få kontakt med sofia)
Jag: Nää!!! Du får inte, fattar du inte?!
Han: Kompis, ge mig en chans !
Jag: men jag vet ju att hon inte vill!!
Sofia: NÄÄ! Jag ska sova med min katt ! HAJ!
Sen nästan springer vi ifrån honom. Asså, vadå inte fatta pikar?!

Jag hade så sjuuukt kul igår, så det finns inte! Vi ska ju LÄTT göra omdet igen !
Fåffily <3

Kommentarer
Postat av: Fåff

haha så sjukt lyckat igår, jag menar vadfan är oddsen, där står min goda vän stefan IGEN! haha jag trodde jag skulle dö! så jävla kul!!!!

2007-12-09 @ 14:15:51
Postat av: faFF

HJÄRTA ÖRNIE HJÄRTA

2007-12-09 @ 14:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0