Nyåår !

Idag är det nyår ! WAAH!!! Längtar som faan!

Trist bara att jag jobbar till kvart vöer nio, men det får gå. Det är rätt lugnt. Sen direkt hem till Sara och lilla Pockeliiiii! Och så på med min nyårsblåsa. Yäääj ! Kan det bli bättre?

Waaah! Jag har så mycket förväntningar ikväll, så jag typ exploderar !

Dandandandandandan

Snart är det nytt år, och det ska bli skönt. Att få lägga allt bakom sig och börja om från början. 2007 har varit ett jävla år. På både gott och ont. Så sjukt mycket som har hänt, som jag aaaldrig någonsin skulle kunna tänka mig skulle kunna hända. Det har varit ett av de bästa åren jag varit med om !

Förresten, måste säga att jag fan ÄLSKAR min Fåff ! Så jävla unedrbar så det finns inte! Fanns där igår för mig när jag var ledsen och förstod mig. jag och hon är jävligt lika varandra. Tänker ungefär likadant, och det är så skönt. För jag tror att hon är den enda i världen som till fullo förstår mig.


Idag var jag och Sara på systan och inhandlade för ikväll. Så sjuukt mycket folk ! Tillochmed kö utanför, i lilla Höganäs. Helöt otroligt. Att folk inte har bättre saker för sig än att gå på systemet en måndag !

Iiiiih, ikväll får jag träffa Pockeliii!! Längtar typ ihjäl mig !!

Kommentarer
Postat av: Darn

Waaaaaaaaaaaaaah! Jag dööör sanrt, nu är det bara 4,5h tills vi ses!!! Pussar gumman!!!

2007-12-31 @ 16:32:55
URL: http://diggidan.blogg.se
Postat av: Faff

Awwwiii så glad jag blev när jag såg det :D älskar dig med skrammeli! finns alltid för dig ju... alltid alltid och det vet jag att du finns för mig med!

2008-01-01 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0