Monday, monday

Ny vecka, vilket innebär nya bekymmer, typ. Idag efter jobb stack jag bort till Sara och hade en riktigt roligt stund. Jag skrattar alltid så jävla mycket med henne, och det är så skönt. Särskilt när man har jobbiga stunder, så finns hon där och lyser upp tillvaron.

Efter att jag varit hos Sara ioch snackat massa strunt åkte jag in till stan och träffade Dan någon timme. Vi tog en promenad genom helsingborg. Så damn mysigt ! Sen öppnade sig himlen och det fullkomligt vräkte ner, så vi tog skydd i en trappuppgång, för att sedan hamna inne på söderpunkten. Såg en asfin klänning ! Synd bara att jag inte passar i klänning. Jag har heelt fel proportioner för en klänning. Crap ! Men fönstershoppa kan man ju alltid.

När klockan började närma sig kvart över sju gick vi bort till Friskis och Svettis. Gick in till min käre Mårten och körde ett bra pass. Jag är såå stolt över mig själv.


Och ja, jag erkänner. jag är väl lite småkär i Mårten. ^^

Kommentarer
Postat av: amanda :)

läs & kommentera gärna min blogg :)

2007-12-03 @ 22:16:54
URL: http://awr.blogg.se
Postat av: Anonym

Det regnar och vräker ner
Då tar vi skydd på en plats där ingen ser
Vi är blöta och en port vi fann
Där inne torkar vi av oss och värmer varann
:P

2007-12-03 @ 22:26:40
Postat av: kirre

är mårten spinningcyklen?;:P

2007-12-04 @ 08:50:06
URL: http://havetolive.blogg.se
Postat av: Fiixarnsomfan

Haha. Ja det skulle man kunna tro;) nej, det är min spinninginstruktör. Ashet ;) haha

2007-12-04 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0