Körkort tillbaka

"Jag" har hittat mitt körkort igen !! Så jävla skönt !

Jag ringde först till Stinsen, eftersom det var där jag minns att jag hade det sist. Men det fanns inte där. Alla olika slags svordomar flög genom huvudet på mig när jag lade på luren. Testade att ringa Tivvan, men ingen svarade. Senb var jag tvungen att sticka till jobb. Precis när jag kommit in på avdelningen ringer mobilen och det är Dan
"Jag har hittat ditt körkort". FYFAN vad det kändes skönt att höra de orden. En sten föll från mitt hjärta. Så nu ligger mitt körkort i tryggt förvar i Dans jackficka. (Han var massa snäll och gick och hämtade ut det till mig)

Så nu är jag glad igen ! Tralalala! Ibland kan tillochmed jag också ha lite tur !


Kommentarer
Postat av: Darn

Hehe, bara glad att det är funnet igen:)

2007-12-14 @ 08:10:35
URL: http://diggidan.blogg.se
Postat av: faff

Så jävla gött, cred till danni!

2007-12-14 @ 13:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0