Inen får inte kma in !

Så var det torsdag igen. Fyfan vad veckorna springer fram, jag hinner inte med. Känns som att det var typ förra veckan jag var på Öland med Fåff, Daniel och Peddi. Men vid vidare eftertanke är det 4 månader sedan. SHIET ! Det känns det ju verkligen inte som!

Har förresten fått ett schema jag går på nu en månad framåt. Så damn skönt så det finns inte. Äntligen kan man börja planera lite ! Suck bara att jag jobbar nyårsaftonkväll. Slutar 21.15, men men, smällar man får ta. Det värsta är väl ändå att jag börjar sju dagen efter. Mindre kul så att säga. Inget festande för min del med andra ord. Men några drinkar kan man ju ta, och skåla in det nya året. Jag hoppas att nästa år fortsätter i samma anda som detta. Detta året har faktiskt varit ett väldigt bra år, för en gångs skull.

Imorgon ska jag och Fåff in till stan och shoppeli. Ska se om jag hittar något jag kan ha på mig på lördag. Annars har jag mina reserver här hemma, men alltid kul att hitta något nytt. Jag har haft som regel att jag måste köpa något nytt till varje gång jag ska ut och festa, så den regeln får man ju inte bryta !

Satt och pratade med pappa igårkväll när jag kom hem om hur jag var som liten. Så kom vi in på en jävligt rolig grej som jag gjorde som liten. Jag var aaasförbannad. Vi vet inte varför jag var sur, men jag var asså riktigt jävla pissed. Så jag hade gått upp på mitt rum och skrivit på en lapp och satt upp på dörren där det stod - "Inen får inte kma in!!"(ingen får inte komma in på normal svenska, det jag inte fattade var att när jag skrev så, så menas det att alla får komma in. haha) sen längre ner på lappen "bara stederskan" HAHAHAHAH!!! Sån liten skitunge som jag var, så fattade jag att en städerska är bra att ha, så hon fick komma in. Som jag skrattade igår när vi pratade om det.

Igår var förresten en jättefin dag !

Jag är arg på mig själv, för nu är här fantome ostädat igen inne på mitt rum. Suck, jag blir så matt på mig själv.

Jag drömde en askonstig dröm inatt ! Som jag skrattade åt den när jag vaknade.

HAHA, förresten. Dan sa en asrolig grej igår
Dan: Tänk om du var stum, då hade jag varit tvungen att lära mig teckenspråk
Jag tittar på honom
Dan: Fast det hade jag gjort !
lång tystnad
Dan: Då kan inte jag blunda, för då hör jag inte när du pratar

HAHAHAHAHAHHA, sweetarded Pockelii !

Kommentarer
Postat av: Darn

Haha;) Som du skrattade, mohha, jag visste att du inte kunde hålla dig;)
Riktigt bra dag igår!
/Sweetarded Pockeli to Pockelina:P

2007-12-06 @ 20:08:10
URL: http://diggidan.blogg.se
Postat av: FAFF

Hahahaha jag dör åt din lapp på dörren :D du e för jävla go!

2007-12-07 @ 09:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0