Helg !

Då var det fredag och med andra ord är helgen på ingång. Dock känns det inte som helg för min del eftersom jag jobbar alla dagar. Känns lite surt, men så kan det vara ibland.

Igår kom pappa upp och fråga om inte vi kunde gå och äta på restaurang på lördag
"Ja, jag vet ju att du inte är så glad för pizza, och att du älskar kinamat. kan vi inte gå ner till taiwan och äta där?" Mihi ! Pappa är för söt ! Så det är vad jag ska göra imorgon kväll iallafall. Länge sedan jag och pappa hittade på något ihop. Har saknat det jättemycket. Så på måndag ska vi även åka in till väla och shoppa julklappar. Och jag vet preciis vad jag ska köpa, och det känns såå jävla gött !

Igår när jag inte hade något att göra kollade jag runt lite bland olika nätbutiker och hittade en sida där de hade ASFINA smycken ! När jag var färdigshoppad var det redan uppe i 673kronor. Det är sjukt vad priset kan springa iväg utan att man ens märker det.  Men eftersom jag blev totalt förälskad i alla smycken, så fick jag punga ut med pengarna iallafall.

Sen hittade jag en annan sida med asfina skor !! Men då fick jag hejda mig. Så jag ska ta mig en filurare på det under helgen och sen kanske beställa dem på måndag. Askalas.

Snart ska jag iväg till jobb. Slutar nio och sen ska jag hem och kääga sen kommer Dan. Tihi !

Jag drömde askonstigt inatt. Sällan? Jag kom på igårkväll att jag inte visste var mina nycklar var, så när jag väl somnade och började drömma så handlade ALLT om mina jävla nycklar. Och när jag vaknade mellan varven var jag helt förvirrad. Jobbigt ! Så det första jag gjorde i morse var att leta upp dem.




Får jag vila mitt luktsudd i ditt pennfodral?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååihh hihi va kul, vad är det för smyckessida och skosida? :D

2007-12-15 @ 12:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0