Örnie hjärta Hillburt

Och då sitter man här igen. Jag kom på mig själv med att svika min gamla hederliga blogg nu när Fredrik har haft semester. Har inte hunnit sitta vid datorn alls. Fredrik har som sagt flugit sin kos och flyttat in i en egen boning. Och eftersom jag är Örnie - allas allt-i-allo, hjälpte jag honom att flytta in. Riktigt nice börjar det bli. Fortfarande vissa saker som fattas, men när lägenheten är helt klar, så kommer bildbevis på hur fint där är.

Igår var jag och Fredrik ute och gick en långrunda och hamnade mitt ute på landet. Så jävla frisk luft måste jag säga. På vägen hem gick vi förbi värsta hagen med grisarna. Och jag blev helt kär i dem och började kalla på dem, och då kom de sötjävlarna springandes. Haha, var så jävla gulligt. Små tjockisar som kämapde sig genom dyngan, öronen fladdrade upp och ner och deras tjocka äss svingades fram och tillbaka. Så jävla söta att jag var tvungen att filma och ta kort på dem. Sen när vi skulle gå, så sprang de efter oss. haha, så vi stannade lite till och pratade med dem när de nosade i dyngan och letade smarrig mat: mördarsniglar. En av grisarna som var mest sällskapssjuk döpte vi till Hillburt. Jag tyckte han var jätesöt, men Fredrik tyckte han var läskig. För Hillburt hade ljust blå ögon och Fredrik tyckte det såg mänskligt ut. Men inte jag. Örnie hjärta Hillburt.

Idag är det onsdag, vilket betyder Project Runway. Men NEJ, det är ju självklart FOTBOLL!! Jag blir så matt! Förr i tiden när jag tittade på Top Model som gick klockan 21.00 på trean, så skulle det ju alltid sändas Ishockey. Och nu när det är Project Runway ska de ju självklart förstöra det med Fotboll. Jag gillar vanligtvis fotboll och ishockey, men fan inte när det inkräktar på mina bästa program !!

Och nu märkte jag att jag fått ett myggbett på ena skinkan. Tack som fan.

Hillburt
Hillburt the Hillbilly med vänner

Kommentarer
Postat av: peddi

men dom var endån söta :) puss

2007-08-23 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0