Ölandsresan

En av sommarens höjdpunkter. Öland - ett minne för livet
Öland
Lugnet före stormen -
Mitt i natten började det spöregna och åska och blixtra precis ovanför vårt lilla tält. Jag - livrädd. Peddi - försöker lugna mig med att söäga att vi kan sätta oss i bilen om det kommer en sekund närmare. Självklart i allt hemskt blev jag kissenödig, och det gick inte att hålla emot. Jag fick snällt springa ut i ovädret och göra mitt erände. Regnet piskade mig i ansiktet när jag satt och tittade upp mot skyn för att se om blixtrarna slog ner nära oss. Sprang snabbt in i tältet igen och skakade av rädsla. Men efter några timmar hade det dragit förbi oss, och örn kunde somna igen, dock en genomblöt sådan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var så
duktig du hotade bort oskan :) örn kan peddi såg nog ut som en blöt hund då :) puss!

2007-08-20 @ 17:06:07
Postat av: fåff

ÖLAND 2007!! det bästa ever

2007-08-30 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0