Förändring tack?

Satt precis och kollade igenom gamla bilder på lilla mig och kom fram till den tiden då jag hade färgat håret mörkt brunt. Och jag blev så sjukt sugen på att byta hårfärg, men samtidigt är jag för feg för att testa mörkt igen nu när det börjar bli höst. För jag minns att jag kände mig så blek när jag hade det mörka håret. Men nu vill jag ha en förändring.

Sen vill komma över en trolldryck som gör att mitt hår växer i rallyfart, för löshår är ett big no-no för mig. Aldrig varit särksilt förtjust i löshår, utan tycker att det ska vara äkta vara. Skulle aldrig i mitt liv låta någon kärring sätta i löshår i mitt hår. Och eftersom mitt hår växer lika fort som min gamla biologilärare Peltan pratade, så måste jag hitta ett elixir som gör att mitt hår växer snabbt. Gärna över en natt, men på en vecka är också godkänt.

Kommentarer
Postat av: peddi

vaffö vill du ha längre? pusssar ses snart

2007-08-23 @ 19:31:34
Postat av: Fåff

Örnie är brun året om, även om börn hade färgat håret svart hade du inte blivit blek!

2007-08-30 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0