Trött

Och så var man uppe igen. Jag får aldrig sova ut. Antingen kan jag inte somna själv, eller när jag väl har lyckats så ringer nån jävel och väcker mig. Gah. Jag får sinnes. Det var iallafall angående jobb, så därför är jag egentligen inte alls sur. När det gäller jobb får de ringa mig hur mycket de vill! Så idag ska jag iväg och jobba, börjar 15.30 och slutar 21.00. Lagom till Top Model. Sen blir det att sova knappt 4h sen ska jag ut och jobba igen. Är så sjukt trött på mitt nattjobb nu så jag kan spy på det. Har jobbat två veckor i rad, utan en enda natts vila. Och tre helger i rad. Men till helgen är jag ledig och då ska jag INTE vara vek och säga att jag kan jobba iallafall. Nästa vecka är det marknad och då har jag lagt ut semester. Inget ska störa min semester. Nästa vecka kommer även min syster, och det ska bli jättekul. Nä, nu ska jag sminka mig sen följa med Fredrik till hans bilbesiktning.

Kommentarer
Postat av: peddi

hej älskling skönt att du ville följa med mig fast du e trött :) älskar dig o vi ses ikväll :) pusssar

2007-04-18 @ 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0