Sommarvärme?

Sitter på mitt rum och fryser. Vart tog sommarvärmen vägen? Nu blåser det bara kallt och jag är allmänt irriterad på det. Usch. Jag som hade klätt mig i kjol och linne blev ju något överlistad när det visade sig vara kallt ute. Så länge det inte börjar snöa så är det väl egentligen lugnt.

Träffade Fåffily innan idag. Vi hade bestämt att vi skulle träffas och ta en pizza. Hör och häpna. JAG äter Pizza. Inte illa måste jag säga. Har avskytt pizza så länge jag kan minnas, men nu går det faktiskt ner. Hade bestämt med Fredrik att vi skulle låna Bettan2. Men när vi kom dit så ville hon inte starta. Lyckligtvis hade Fredrik lunch så han kunde skjutsa oss till Mardos där vi beställde en pizza. Ljuvligt gott. Fåff och jag har bestämt oss för att testa alla pizzerior i lilla Höganäs och sen välja favoritställe. Sicken hobby.

Stack sedan bort till Malte-Palte Lindeman. Han överföll mig, riktigt bad. Och ville äta mitt godis. Den där Malteman är en redig tiggare. Efter Malteman stack jag hem och nu sitter jag här och fryser. Måste ner och ringa Synoptik eftersom mina förbannade linser inte kommit. Och självklart finns det inget på tv heller. Jag startar väl en film eller något, och det kommer säkerligen sluta som det alltid gör. Att jag somnar och vaknar när pappa kommer hem. Men vad gör det, har inte sovit något alls inatt. Kunde verkligen inte somna efter att jag hade jobbat inatt. Något jobbigt. Men vid vidare eftertanke, att sova på soffan är rätt skönt iallafall. Soffan blir det.

Kommentarer
Postat av: peddi

hej älskling kommer snart hem :) älskar dig puss!!

2007-04-17 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0