HELG!

Äntligen helg. Så jävla skönt. Min första lediga helg på över en månad! GAH! Så nu blir det verkligen slappt den här helgen. Festa får jag göra nästa vecka när jag lagt ut semester. Synd bara att jag ska jobba natt nästan varje dag nästa vecka. Det sliter ut mig. Uh!

Men nu är det äntligen helg. Och jag ska inte planera något mer än det jag redan har planerat! Synoptik och promenix med Fåff. Sen ska jag inte planera något mer, bara ta det som det kommer. Fan vad jag älskar att det är HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia, Idzio & Martini

Fåff säger du, ja jag har hört att hon ska va en riktigt god tjej! (hon hamnar inte i hades)

2007-04-20 @ 16:13:16
Postat av: peddiiii

haj älskling du är så goo älskar dig :) puss

2007-04-24 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0