Cappuccino och stirrande Fredrik

Så var min ledighet slut. Inatt är det tillbaka till slitet. Usch. Jag längtar verkligen inte. Sen direkt efter nattjobbet så ska jag iväg till mitt nya jobb. Jobbar dubbelt fram till torsdag. Förstår inte egentligen hur jag ska klara det. Börjar klockan 2 inatt, jobbar fram till halv fem-fem. Hem och duscha, äta. Iväg till mitt andra jobb till klockan sju. Som tur är slutar jag klockan två, så då kan man gå hem och ta sig en lurare.

Var på Väla igår. Var egentligen bara meningen att jag skulle hjälpa Fredrik att hitta byxor. Men det slutade med att jag var några tusenlappar fattigare. Min budget är såå över gränsen. Fick iallafall en vårjacka som jag länge letat efter men inte hittat. Och självklart hittade jag ett par solglasögon till. Tredje paret på tre veckor. Inte så bra faktiskt. Jag kan verkligen inte hålla i mina pengar. Inbillar mig att jag "behöver" ett par solglasögon till. Suck, jag blir så matt på mig själv. 
  
Fredrik hittade iallafall ett par skiiitsnygga shorts ! MUMS ! Nu längtar man ju ännu mer till sommaren !

Sitter just nu hemma hos Fredrik med en Cappe bredvid mig. Har sysselsatt honom med en Hennes och Mauritz katalog. "Hitta tre plagg du vill att jag ska köpa". Utan den katalogen hade jag haft två stirrande ögon på mig under hela tiden jag skrev denna text. Något stressande? 

Men jag får väl gå och underhålla honom nu iallafall. Nyss kläckte han ur sig "Hur mycket kommer du på att skriva egentligen älskling? Hade jag haft en blogg hade det stått fyra rader och allt hade handlat om dig: Idag har jag och min älsklingsälsklingsälsklingsälskling varit på väla och handlat. Och jag älskar min älsklingsälskling jättemycket! m.m. m.m. Jag hade blivit utslängd!"  Följt av "Detta är inte roligt längre" och syftar på katalogen. Så jag får väl ta min Cappuccino och trippa upp på hans rum och spela en omgång Alfapet. Då blir han nog nöjd. Min Peddi.


Kommentarer
Postat av: Din Älskling

Hej älskling! hehe du är så goo älskar dig hehe det var jätte mysigt att gå på väla med dig och du behövde ju faktiskt nya solglasögon :) hehe , jag längtar oxå till sommaren tänk du och jag på stranden :) mums :) men nu ska vi upp o spela litta alfapet ju :) så jag får avsluta detta med älskar min älsklingsälsklings älsklings annelie :) pussssssssssar! älskar dig jätte mycket!!!

2007-04-09 @ 20:53:10
Postat av: Sofia, Idzio & Martini

fan vad söta ni är!!!! du är bäst örnie!

2007-04-09 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0