Alla pommes på tallriken

Satt igår hemma hos Fredrik och kollade på tv. Det blev reklampaus och Lidl-reklamen var först ut. En tant där säger irriterat "Det är synd när hissen inte går ända upp". Eftersom det var första gången jag såg den skrattade jag, men inte fredrik. Jag tänkte i mitt stilla sinne att han kanske sett den tidigare. Tre minuter senare hör man honom "aaah! HAHAHAH! Nu fattar jag!" Haha! Så jävla sött. Men inte nog med det, det som tog priset var det som hände föjande. Jag satt och försökte komma på fler sådana som idiotförklarar folk, som tillexempel "det är tänt men ingen är hemma".  Jag sa, lika irriterat som tanten på reklamen: "Ja det är synd när man inte har alla pommes på tallriken." Vad kläcker inte Fredrik urt sig då? HAHA! Jag skrattar fortfarande. Han sa, med blicken långt bort i fjärran, nästan lite ledset "En gång tappade jag alla mina pommes jag hade på tallriken".

HAHAHAHAH!!!!! FETEGARV på den!!

Kommentarer
Postat av: Sofia, Idzio & Martini

Men Pedddii :P

2007-04-20 @ 16:12:17
Postat av: peddi

hehe hej älskling ja det är inte lätt för mig :P älskar dig! puss

2007-04-20 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0